مرجع مقالات ابزار تولید محتوا

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا

ساخت وبلاگ

امکانات وب

بهترین ابزارهای تولید محتوا ویدیویی

۵. نرم افزار KineMaster

اپ KineMaster تحت عنوان یک ابزار تولید محتوا در گوشی، برای تشکیل داد ویدیوهای دیدنی و کیفیت عالیِ عالی شناخته می‌گردد. کاین مستر یکی شایسته ترین نرم افزار‌های ادیت فیلم به طور فن‌ای میباشد. کمتر اپلیکیشنی در تلفن همراه، توان کاین مستر را دارااست. این نرم افزار فن‌ای، با خصوصیت‌هایی مانند قابلیت افزودن جلوه‌های بصری متنوع، در دسترس بودن چند تم دیدنی و… به شما این قابلیت و امکان را می دهد تا بتوانید ویدیوهای جذابی را ایجاد نمائید. همینطور قابلیت و امکان دیدنی دیگری که‌این اپلیکیشن دارااست، قابلیت و امکان افزودن زیرنویس به ویدیوهاست.

در مجموع اپلیکیشن KineMaster، امکاناتی مانند لایه‌بندی امور مانند فتوشاپ، بازنویسی بسیار ظریف کلیپ، قابلیت و امکان دانلود جلوه‌های بیشتر، دارا بودن فیلترهای صوتی، در اختیار گرفتن سرعت کلیپ، افکت‌های دیدنی و… را دارااست. در‌حالتی که درپی یک ابزار فن‌ای ساخت محتوا می گردید و درصورتی که شکیبایی فعالیت کردن با اپلیکیشن‌های فن‌ای را دارید، به شما کاین مستر را توصیه میدهم.
۶. نرم افزار InShot

یکی از دیگر از شایسته ترین نرم افزار های ادیت ویدئو برای اندروید اپلیکیشن InShot میباشد. امکاناتی که‌این نرم افزار در اختیارتان قرار می دهد حقیقتاً عالی میباشد. اما این نرم افزار، برای IOS نیز مو جود میباشد. این نرم افزار، برای بازنویسی ویدئو برای کانال‌های اجتماعی بسیار مطلوب میباشد. برای مثالً خیلی از ویدیوهایی که در اینستاگرام میبینید، به وسیله این برنامه ساخته یا این که دستکاری گردیده‌اند. شما با به کارگیری از اینشات، میتوانید خیلی ریلکس صدای خویش را به ویدیوها اضافه نمائید و همینطور از تم‌های فراهم‌ای که دارااست نیز به کارگیری فرمائید.

همینطور میتوانید افکت‌های متعددی را به ویدئوهایتان بدهید. در کل نرم افزار InShot، امکاناتی مانند ابزارهای فن‌ای برای برش، قابلیت و امکان اضافه کردن نوشته، اضافه کردن موسیقی، برش حاشیه‌های زائد تصاویر، فشرده‌سازی سهل و آسان ویدئوها، فضا کاربری سهل و… را در خویش دارااست. همینطور میتوانید فونت دلخواه‌تان را نیز بدین نرم افزار اضافه نمائید. اما علی‌رغم اینکه InShot، یک کدام از شایسته ترین ابزارهای ساخت محتوا برای ویدئو میباشد، برای دستکاری تصاویر نیز کاربرد دارااست. یعنی اینکه شما با به کارگیری از این نرم افزار، می توانید تصاویرتان را نیز بازنویسی نمایید.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 381 تاريخ : پنجشنبه 10 تير 1400 ساعت: 13:23

شایسته ترین ابزاران تولید محتوا

 

Pablo

شایسته ترین ابزار ساخت محتوا برای کانال اجتماعی

در شرایطی‌که به‌دنبال یک ابزار تولید محتوا برای کانال‌های اجتماعی میگردید، پس Pablo قادر است یک تعیین خوب باشد. این ابزار تلفیق نوشته را با عکس سهل و آسان می‌نماید و دارنده فیلترهای متعدد میباشد. شما حتی میتوانید لوگو خویش را نیز به عکس ها اضافه نمایید.
ابزارهای ساخت‌و‌ساز محتوای ویدئویی

شما به یاری این ابزارها می توانید به راحتی محتوای ویدئویی برای تارنما یا این که شبک‌های اجتماعی خویش ساخت‌و‌ساز فرمائید.

Animaker

شایسته ترین ابزار ایجاد محتوای ویدئویی

آیا دوست دارید یک فیلم کارتون دیدنی سوای صرف هزینه‌های سنگین ساخت‌و‌ساز نمائید؟ این دقیقا به عبارتی چیزی میباشد که Animaker به شما توصیه می دهد. به یاری این ابزار ایجاد محتوا، شما می‌توانید گونه های ویدئوهای گوناگون را ساخت‌و‌ساز فرمائید، از ویدئوهای توضیحی گرفته تا فیلم‌های اینفوگرافیک.

IMovie

شایسته ترین ابزار مجانی ساخت و ساز محتوای ویدئویی

چنانچه شما از سیستم IOS و مک به کارگیری میکنید، IMovie یکی شایسته ترین ابزارهای ساخت‌و‌ساز محتواست که میتوانید از آن به کارگیری فرمایید. این ابزار، ایجاد و به اشتراک گذاری کلیپ را سهل می‌نماید و برای تشکیل داد تیزرهای تبلیغاتی بسیار مفید میباشد.

Lumen5

شایسته ترین ابزار بدون‌پول ساخت‌و‌ساز محتوای ویدئویی

ابزار Lumen5 یک کدام از دیدنی‌ترین ابزارها برای ایجاد کرد محتوای بصری میباشد. این بدان ادله میباشد که‌این ایزار از یک هوش تصنعی به کار گیری می‌نماید که شما به امداد آن می توانید از متن، کلیپ بسازید. تنها کافی میباشد URL را وارد فرمائید و برنامه ویدئوهایی خواهد تشکیل داد که با متن و عکس‌های شما مطابقت و همخوانی داشته باشد. این ابزار حتماً یک کدام از آنهایی میباشد که بایستی در لحاظ داشته باشید.
ابزارهای ساخت و ساز اینفوگرافیک

همانگونه که می‌دانید، اینفوگرافیک محتوای بصری میباشد که ادراک متن را برای استفاده کننده آسوده می‌سازد. پس به مراد بی آلایش کردن مطالب بغرنج، شما نیاز به پباده سازی و ساخت‌و‌ساز اینفوگرافیک دارید. براین اساس در ذیل ما به یک‌سری آیتم از این ابزارها اشاره کردیم:

easel.ly

ابزارهای بدون پول ساخت و ساز اینفوگرافیکهمان طور که گفتیم، برخی اوقات برای اینکه شما خواسته خویش را بدیهی خیس به مشتری ها برسانید، نیاز میباشد که از عکس به کارگیری نمایید. صرفا کافی میباشد از یکی قالب های فراهم در ابزار easel.ly امداد بگیرید و داده ها خویش را وارد نمایید، در پهنا چندین دقیقه خواهید روئت کرد که اینفوگرافیک های دیدنی شما حاضر گردیده اند. این ابزار مجانی میباشد البته ورژن مبلغی هم داراست که ماهیانه 4 دلار است.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 327 تاريخ : شنبه 5 تير 1400 ساعت: 12:41

نرم افزار تولید محتوا

در اینجا ۱۴ اپلیکیشن معرفی شد‌ه‌است که قادر است برای ابزار تولید محتوا اشکال محتوا به شما یاری دهد. همینطور بعضا از مختصات اصلی آنها‌را در اینجا بیان کرده ایم.
۱- اپ فوتوشاپ Photoshop

برنامه فوتوشاپ را نسبتاً تمامی میشناسند. این برنامه یک برنامه مبنا ای میباشد که در گونه های متفاوت ساخت محتوا به آن نیاز پیدا خواهید کرد.

عمل مهم این برنامه، تدوین و دستکاری عکس با گونه های فرمت های متعدد میباشد که می‌اقتدار با تجهیزات جان دار در‌این نرم‌افزار، عکس‌ها را بازنویسی و تغیرات بسیار زیاد و جالبی را در آن ها به وجود آورد.

این برنامه در ایجاد محتوای الکترونیکی و ساخت محتوای تصویری کاربرد متعددی داراست.

یادگیری فوتوشاپ تحت عنوان یکی‌از ارکان مهم ساخت و ساز محتوا شناخته می‌شود و سوای این اپ شما حتما هرگز به یک سازنده محتوای ماهر تبدیل نخواهید شد.
۲- پریمیر پرو Premiere pro
اپلیکیشن ساخت و ساز محتوا, معرفی ۱۴ نرم‌افزار اثر گذار برای اشکال ایجاد محتوا

آیا تا بحال به یک برنامه برای دستکاری ویدیو نیاز داشته اید؟ پریمیر پرو شایسته ترین مورد برای بازنویسی و تدوین فولدر های ویدئویی میباشد. این اپلیکیشن از فرمت های متفاوت ویدئویی پشتیبانی میکند.

شما برای ساخت‌و‌ساز محتوای الکترونیکی و محتوای ویدئویی به طبع بدین برنامه نیاز خواهید داشت.
۳- آتوپلی مدیا استادیو AutoPlay Media Studio
اپ ساخت و ساز محتوا, معرفی ۱۴ اپ اثر گذار برای گونه های ساخت و ساز محتوا

اتوپلی مدیا استودیو یکی‌از شایسته ترین و کار کشته‌ترین قابل انعطاف‌افزارهای اتوران میباشد، که برای ایجاد کرد نرم‌افزار‌های چندرسانه‌ای آموزشی بسیار موءثر میباشد. در واقع این اپلیکیشن مختص ایجاد محتوای الکترونیکی میباشد.

درین زمین قابل انعطاف افزارهای مختلفی وجود دارا هستند که آتوپلی مدیا استادیو یک کدام از بدون نقص ترین آنهاست. به یاری این نرم‌افزار می توانید محتوای آموزشی تعاملی امتحان‌ساز پباده سازی و ساخت و ساز نمائید.

همینطور میتوانید از المانهای گوناگونی مانند عکس، متن، صدا، دکمه و غیره در ساخت محتوای خویش به کار گیری فرمائید. این اپ دارنده طرح‌های از پیش فراهم میباشد تا یوزرها بتوانند با سر مشق به دست آوردن و حتی استعمال از این طرح‌ها اتوران هایی خوشگل و در عین درحال حاضر ماهر خوی کنند

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 187 تاريخ : پنجشنبه 3 تير 1400 ساعت: 14:12

قابلیت‌های سوپر سوند

1. کامتازیا (Camtasia)

تنوع برنامه ساخت‌و‌ساز محتوا ذهنی زیاد میباشد و شاید نام نرم افزار ابزار تولید محتوا کامتازیا رو شنیده باشید. این نرم افزار یا این که نرم افزار ساخت و ساز محتوا این روزا خیلی نام در کرده و برای تشکیل داد فیلمای آموزشی یه اپلیکیشن‌ی سکو‌ی یک هستش. این نرم افزار علاوه بر ورژن‌ی کامپیوتری، ورژن‌ی اندروید هم داره. کامتازیا دارنده رابط کاربری آسونه و این دستور برای تسریع مراحل ساخت محتوا با تلفن همراه خیلی موثره. با اضافه شدن پلاگین پاورپوینت به‌این اپ، میشه ازش یه به کار گیری‌ی تمامی‌جانبه کرد و همان این اپ آچارفرانسه شما معلماست.

کامتازیا از 3 قسمت ساخته شده: Studio – Menu Maker – Recorder

توی بخش Studio میتونید فیلم و صدا رو بازنویسی نمایید.
توی بخش Menu Maker میشه منوهای اتوران و مالتی مدیا رو بسازید.
توی بخش Recorder می‌تونید از کاغذ‌اکران فیلم‌برداری فرمائید و همینطور صداتون رو ضبط فرمایید.

قابلیت و امکان‌های کامتازیا:

می‌تونید به‌راحتی از شیت‌اکران فیلم‌برداری فرمایید.
برای اینکه مباحث آموزشی‌تون بهتر توی ذهن علم‌آموزا جا بیفته، میتونیدافکت‌های فراهم رو به فعالیت ببرید. (مثل زیرنویس، پنجره‌های اعلان مقاله و …)
اگه توی گوگل درایو فیلم آموزشی دارید، می‌تونید مستقیماً بیاریدش توی کامتازیا.
برای ادیت فیلم و صدا یه گوشه و کنار ویرایشگر ویدیویی فوق‌ا‌‌لعاده داره.
از کل فرمت‌های صوتی و تصویری پشتیبانی میکنه.
وسعت فیلم رو می‌تونید سوای افت کیفیت، تحت بیارید و به‌راحتی برای علم‌آموزا ارسال فرمایید.
و …

کلام انتها

درین نوشته‌ی علمی کارایی کردیم نرم افزار هایی رو معرفی کنیم که کاربردی باشن و شایسته ترین طریق‌ی ممکن رو به شما در ایجاد محتوا با تلفن همراه ارائه تن. اما اینو هم بدونید نرم‌افزار‌هایی که معرفی کردیم دارنده امکان‌های خیلی متعددی هستن البته ما تنها به اونایی اشاره کردیم که در ساخت‌و‌ساز محتوا با تلفن همراه بهش نیاز دارید.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 166 تاريخ : چهارشنبه 2 تير 1400 ساعت: 13:02

بهترین ابزارهای تولید محتوا به صورت تصویری

نرم افزار Adobe Premiere Rush
این اپ یک کدام از دیگر از ابزارهای ایجاد ابزار تولید محتوا تصویری میباشد که دارنده ورژن اندروید، IOS و ورژن دسکتاپ میباشد. با استعمال از این اپ میتوانید ویدئوهای فن‌ای و کیفیت خوب بسازید. ورژن مجانی این نرم‌افزار قابلیت تشکیل داد و ذخیره ۳ ویدیو را به طور بدون پول به شما می دهد ولی برای به کارگیری بیشتر می بایست با پرداخت هزینه، اشتراک خریداری فرمائید. با به کارگیری از این نرم افزار میتوانید به فضای ابری دسترسی داشته باشید و ویدئوهای خویش را در آن ذخیره نمائید. این قابلیت و امکان قابلیت دسترسی راحت به فیلم‌های بازنویسی گردیده قبل را برای شما مهیا می‌نماید.
بازنویسی کلیپ در‌این نرم افزار به صورت قدم به قدم ایفا میگردد و قابلیت محاسبه و بازنویسی هر مرحله برای شما وجود داراست. علاوه بر این اندازه فیلم‌های بازنویسی گردیده نیز قابل تغییر تحول میباشد و میتوانید به فیلم خویش متن و تیتر اضافه فرمائید یا این که متن ها و دستکاری‌های گذشته را تغییر و تحول دهید.
نرم افزار Anchor
این برنامه که ورژن IOS وAndroid دارااست، برای ساخت‌و‌ساز پادکست و فیلم بسیار مطلوب میباشد. درین نرم افزار به ابزارهای مختلفی دسترسی خواهید داشت که قابلیت بازنویسی ویدئو، اشتراک‌گذاری آن و تشکیل داد پادکست و محتوای صوتی را برای شما آماده می‌نماید. به عبارت دیگر در شرایطی که قصد ساخت و ساز پادکست ویدئویی و صوتی را دارید، نرم افزار Anchor با‌یقین یکی‌از شایسته ترین آیتم‌های شما خواهد بود.
نرم افزار Animoto
برای تهیه و تنظیم ویدئو از چندین ویدئوی گوناگون میتوانید از این اپلیکیشن استعمال نمائید. در‌این نرم افزار میتوانید به دسته متنوعی از موسیقی‌ها دسترسی داشته باشید و از آ‌ن‌ها در ویدئوهای خویش به کارگیری نمائید. علاوه بر این قابلیت و امکان به اشتراک‌گذاری در فضای مجازی، استعمال از متن و تیتر را نیز خواهید داشت.
نرم افزار BeeCut
این اپ مطلوب اشخاص تازه کار وتازه‌فعالیت میباشد. در‌این اپلیکیشن میتوانید به آسانی و سوای نیاز به مهارت خاصی ویدئو بسازید و حتی از طرح‌های مهیا در باطن نرم افزار برای ویدئو‌های خویش به کارگیری نمائید.
نرم افزار Boomerang
این نرم افزار یکی‌از دوست داستنی‌ترین ابزارهای ساخت و ساز محتوای تصویری در موبایل میباشد که برای یوزرها اینستاگرام پباده سازی گردیده و مطلوب ایجاد کرد ویدئوهای کوتاه و ویدئوهای معکوس برای اینستاگرام میباشد. شما میتوانید در درون نرم افزار فیلم‌برداری نمائید و به راحتی و در کوتاه‌ترین فرصت محتوای تصویری و ویدئویی بسازید.
نرم افزار FlipaClip
این نرم افزار که ورژن IOS و اندروید آن جانور میباشد مطلوب ایجاد کرد برنامه خردسالان و فیلم‌های فن‌ای و باکیفیت میباشد. شما می توانید محتوای ساخت‌و‌ساز گردیده درین نرم افزار را در اینستاگرام، فیسبوک،‌ یوتیوب و بقیه کانال‌های مجازی به اشتراک بگذارید. علاوه بر این قابلیت و امکان انتخاب فرمت و تهیه کادر نیز برای شما مهیا میباشد.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 241 تاريخ : سه شنبه 1 تير 1400 ساعت: 13:36

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :